فک میکنی برای جلب توجه مخاطب توی یوتیوب که تصمیم بگیره ویدیوت رو تا آخر نگاه کنه یا نه چقدر زمان داری ؟ ۱۵ ثانیه … اگه تو ۱۵ ثانیه اول ویدیوت به بیننده دلیلی برای موندن توی ویدیوت ندی خیلی راحت از ویدیوت بیرون میاد و وارد یه ویدیوی دیگه میشه . حالا فک میکنی این عدد توی اکسپلور اینستاگرام چقدر هست ؟ ۲ ثانیه … همون طوری که خودت وقتی در حال گشتن توی اکسپلورت هستی خیلی سریع ویدیوها رو اسکرول میکنی تا به چیزی برسی که برات جذابه ، مخاطب های دیگه هم همین طور با ویدیویه تو رفتار میکنن .
پس موضوع اینترو ویدیو که به اصطلاح قلاب ویدیو نام برده میشه از مهم ترین بخش های یه ویدیو هست که اگه حتی یه بار هم توی فضای مجازی پست گذاشته باشی باهاش آشناییت داری . حالا سوال اصلی اینجاست برای شروع چطوری میتونی قلاب های مناسبی رو انتخاب کنی ؟ پس به همین خاطر من تصمیم گرفتم توی این مقاله بهترین قلاب های کانتنت کریتوری رو برات جمع آوری کنم که با استفاده کردن ازشون یه قدم به وایرال شدن و ویوهای میلیونی نزدیک تر شی .
- “چیزی به نام (x) کامل وجود ندارد”
- “اگر هنوز (x) را امتحان نکردهاید… این را ببینید!”
- “هر روز از (x) خودم استفاده میکنم و این حس متفاوتی دارد با…”
- “تیکتاک باعث شد این را بخرم”
- “3 دلیل برای اینکه من عاشق (x) هستم”
- “وقتی عاشق حس (x) هستید ولی وقت ندارید هر روز (x) کنید”
- “آن را نخرید، این را بهجای آن بخرید!”
- “من همه (X) ها را امتحان کردم و این نتایج است…”
- “میخواهید (x)؟ پس به اسکرول ادامه ندهید”
- “میخواهید (x)؟ پس این را ببینید”
- “اگر مثل من هستید و (x) انجام میدهید، این برای شماست.”
- “چیزی که سفارش دادم در مقابل چیزی که دریافت کردم.”
- “این را برای (x) خود برای تعطیلات/مناسبت (x) خریدم”
- “برخی روزها حس میکنم (x) و به همین دلیل از (x) استفاده میکنم.”
- “چیزهایی که آرزو میکردم زودتر درباره آنها میدانستم بخش (x)”
- “یک محصول که هر روز بدون استثنا استفاده میکنم… (x) است!”
- “5 نکته برای خلاص شدن از (x)”
- “5 دلیل برای اینکه من از (x) استفاده میکنم”
- “اگر از (x) برای (x) استفاده نمیکنید، نمیدانم چه میکنید!”
- “تازه بستهام از (x) رسید”
- “اگر از (x) رنج میبرید، به اسکرول ادامه ندهید”
- “اگر میخواهید (x)، به اسکرول ادامه ندهید”
- “میخواهید حس (x) کنید ولی نمیخواهید پول زیادی خرج کنید؟”
- “چگونه با بودجه محدود (x) انجام میدهم”
- “بهترین خریدی که حالا نمیتوانم بدون آن زندگی کنم”
- “این چیزی است که سفارش دادم و این چیزی است که دریافت کردم” در حالی که سایت را در ابتدای ویدئو نشان میدهید!
- “(x) صنعتی که نمیخواهند شما درباره (x) بدانید”
- “چه کسی میخواهد (نتیجه x) بدون (نقطه ضعف x) داشته باشد”
- “این راز دستیابی به (نتیجه x) است”
- “خلاص شدن از (مشکل x) با (راهحل/محصول x)”
- “آنچه شما باید درباره (مشکل/محصول/راهحل x) بدانید”
- “راه تنبلانه برای دستیابی به (نتیجه x)”
- “سریعترین راه برای حل (مشکل x)”
- “راههای کمتر شناخته شده برای (دستیابی به نتیجه x/حل مشکل x)”
- “چگونه (x) انجام میدهم!”
- “آرزو میکردم قبل از این برند میدانستم!”
- “نبرد شخصی من با (مشکل x)”
- “بزرگترین اشتباهی که مردم در (راهحل مشکل x) انجام میدهند”
- “5 چیزی که آرزو میکردم قبل از (امتحان کردن همه این راهحلهای x) میدانستم”
- “چگونه به سرعت (نتیجه x) بدست آورید”
- “اگر (x) نمیکنید، چیزی را از دست میدهید”
- “این دلیل عدم کارکرد (راهحل x) شما است”
- “اگر میخواهید (نتایج x) به این دست نزنید و این را امتحان کنید!”
- “همه (هدف مخاطب) که از (مشکل x) خسته شدهاند را فرا میخوانم”
- “باشه، من راز استفاده از (محصول/راهحل x) را با شما به اشتراک میگذارم”
- “راه ساده برای انجام (x)”
- “(X) دلیل برای اینکه باید از (محصول) استفاده کنید”
- “چرا هیچ کس درباره این (محصول) صحبت نمیکند”
- لعنتی (جای خالی)
- اینجا (مقدار) نکته/ترفند/راهکار کمتر شناخته شده است
- تصور کنید اگر میتوانستید (نتیجه را وارد کنید) مثال: تصور کنید اگر میتوانستید در یک روز 100 هزار پوند درآمد داشته باشید.
- این دلیل عدم کارکرد (عملکرد شما) است.
- اینجا 3 نشانه است که باید (عملکرد شما) را انجام دهید
- چرا کسی درباره این صحبت نمیکند؟
- تصور کنید (عملکرد)، (آن را بحثبرانگیز کنید)
- این باور بحثبرانگیز من درباره (باور را وارد کنید) است
- از من متنفر نشوید ولی (حقیقت سخت را وارد کنید)
- همه چیزهایی که درباره (موضوع) میدانستید اشتباه است! (مثالی اضافه کنید)
- این تنها چیزی است که باید درباره (جای خالی) بدانید
- چرا 99% از (مخاطب) نخواهند…
- این مشاوره (موضوع را وارد کنید) به اندازه رانندگی دختران خوب است، یعنی خیلی بد است. (بحثبرانگیز)
- اگر میخواهید مثل بزرگترین بازیکن (موضوع بحثبرانگیز را وارد کنید، مثلاً رونالدو) باشید، این کار را انجام دهید.
- شما (موضوع بحثبرانگیز را وارد کنید، مثال: “شما فقیر هستید”) اینجا است که چگونه نباشید!